• I learned to gain my happiness reducing my desires.
  • Mere learning is of no avail without actual practice. The learned man who does not practice is like a colorful flower without scent.
  • Do not cultivate any non virtuous action - cultivate only perfect virtuous action. Subdue your own mind: this is the teaching of Lord Buddha.
  • Science without religion is blind. Religion without science is lame.
  • Letting go of desire is gaining the real happiness and satisfaction in our daily life.
  • Why be unhappy about something. If it can be remedied, And what is the use of being unhappy about something, If it cannot be remedied.
  • My religious is Love and Compassion. H.H. 14th DHL
  • I have learned to seek my happiness by limiting my desires, rather than attempting to satisfy them.
  • Mere learning is of no avail without actual practice. The learned man who does not practice, is like a colorful flower without scent.
  • Do not cultivate any non virtuous action, cultivate only perfect virtuous action. Subdue your own mind: this is the teaching of Lord Buddha.

तीन दिने गोन्पा शिक्षा कार्यशाला गोष्ठी सम्पन्न


कार्तिक १९, 
नेपाल बौद्ध महासंघद्वारा बौद्ध विधालय समिति नेपालको सह-आयोजक र खेन्चे फ़ाउन्डेशनको प्रायोजकमा आयोजित गोन्पा शिक्षा सम्बन्धी तीन दिने कार्यशाला गोष्ठी बौद्ध गार्डेन पार्टी प्यालेस, तीनचुलीमा सम्पन्न भएको छ । नेपालको विभिन्न जिल्लाका ३७ वटा गोन्पाका प्रतिनिधिहरूको सहभागितामा कार्तिक १७ गतेबाट शुरु भएको कार्यशाला गोष्ठी आज सम्पन्न भएको छ ।


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

उक्त कार्यशाला गोष्ठीमा गाउँका गोन्पा विद्यालयहरूमा परम्परागत धार्मिक शिक्षाको साथै आधुनिक शिक्षालाई कसरी समायोजन गरेर अध्यापन गर्न सकिन्छ भन्ने विशेष छलफल भएको थियो । गोष्ठीको वक्तको रुपमा रातो बंगला फाउन्डेशनका अध्यक्ष, डा. शान्त दीक्षित, जर्मन नेपाल हेल्पिङ असोसीएशनका निर्देशक, केदर तामाङ, टिच फर नेपालका कार्यकारी निर्देशक, शीरिष खनल, गोन्पा/विहार व्यवस्थापन परिषद नेपालका अध्यक्ष आचार्य नुर्बु शेर्पा, शिक्षा विकास तथा अनुसन्धान केन्द्र (सेरिड) का शोधार्थी डा. रेनु थापा आदिले विभिन्न विषयहरूमाथि कार्यपत्र प्रस्तुत गर्नु भएको थियो । कार्यपत्र प्रस्तुत पश्चात् सम्बन्धित विषयका विज्ञहरू समक्ष सहभागीहरूबाट आआफ्नो गोन्पा विद्यालयहरूमा देखिएका समस्याहरूको समाधानको लागि विभिन्न प्रश्नहरू रखिएको थियो र विज्ञहरूबाट समस्य समाधानको उपयाहरू बताउनु भएको थियो ।

कार्यक्रमको अन्तमा सहभागीहरूले यस प्रकारको कार्यशाला गोष्ठी गोन्पा विद्यालय सञ्चालन गरिएकाहरूको लागि अति उपयोगी रहेकोले आगामी दिनहरुमा पनि यस प्रकारको गोष्ठी आयोजना गर्नुपर्ने विचार व्याक्ता गरिएको थियो ।